2011. november 14., hétfő

Egy régi kedvenc újra felfedezve

GorillaZ, mennyire imádtam a számaikat, ha vidám voltam, feldobott még jobban, ha kicsit depisebb, melankolikusabb volt a hangulatom, akkor is megfelelt, tartotta a színvonalat, és valahogy fülbemászó dallamával örök kedvenc volt. Kijött sok számuk, a kezdetektől tetszettek a kitalált karakterei a bandának, tetszett a megrajzolásuk stílusa, a kitalált sztori, meg a klippek, nem volt bennük semmi extra, mégis ütős volt és emlékezetes mind.

Ezt a számot korábban még nem hallottam, de ahogy linkről linkre haladtam és rábukkantam egyből megszerettem...pörgős, jó a ritmusa, ütemes, és a szövegén se kell sokat gondolkodni, hamar megjegyezhető. Valahogy nem tudom megállni, hogy maikor vége, újból ne indítsam, és már vagy ezerszer újrajátszódott, mégis megindul az egész az ismétlés gombra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése