2013. december 12., csütörtök

Nekem miért nem szabad kiakadnom

A mai napom megint el van cseszve. A tököm tele, hogy tele vagyok problémákkal, idegeskedek, mert pár dolog egy hajszálon múlik, és pengeélen táncolva egyik napról a másikra élve elég kimerítő mind fizikailag, mint szellemileg. Nekem is vannak gondjaim, azért, mert nem beszélek róluk a nap 24órájában nem azt jelenti, hogy nincsenek, vagy jelentéktelenek, hanem hogy próbálom megoldani őket ahelyett, hogy folyton azon sopánkodok, mennyi gondom meg bajom van. És akkor jönnek, akik úgy fel tudják húzni az agyam, hogy szívem szerint ordítanék és toporzékolnék dühömben, akiket fel tudnék hirtelenjében pofozni. Akkor tudok a falra mászni tőlük, amikor elfelejtik, adott hasonló szituációban ők hogyan reagálnak. Ma is olyan jól ébredtem, megvolt a reggeli testmozgás, erre jön egy alak, aki 5 perc alatt mindezt képes lerombolni, azzal, hogy úgy hozza ki, mintha nekem nem lennének feladataim, gondjaim. Az ilyen emberekkel az a legnagyobb bajom, hogy nem figyelnek arra, mikor mit mondanak, és ha később valamilyen tettemnél mentségnek felhozom, hogy most ne haragudjon, de ne ossza be az időmet, vagy legalább szólt volna előtte, akkor vérig van sértve, jön az "ő mennyi mindent megtett nekem, amiért megkértem valamire" szöveggel, és csinálja a lelkifurdalást. Persze arra nem emlékszik, hogy amikor kértem, milyen tessék-lássék hozzáállása volt, hogy arra hivatkozott, mennyi tennivalója van neki is, és a többször inkább megpróbáltam elintézni, vagy tudva, mennyire elfoglalt, meg se kértem, hanem igyekeztem mindent egyedül, rohantam ide-oda mint a féleszű teljesíteni. Sokszor nem szóltam, hanem bólogattam, hogy persze, segítek, de most elegem lett, napok óta feszült vagyok és ideges, meg mertem mondani, hogy nem tudom megcsinálni, mert nincs rá időm, erre közölte, hogy ő is rossz idegállapotban van, és hagyjam, majd megcsinálja ezt is - hát mondom kezdődik, jön az érzelmi zsarolós hangvétel - erre se szó, se beszéd minden köszönés nélkül otthagy. 
Ahogy ismerem, ő nem fog majd felhívni, hogy elnézést kérjen, ahogy beszélt, mindig én kérek mindenért elnézést, ha rossz napom van bocsánatot kérek, hogy nem az ő hibája, csak nehéz napom volt. Ő meg soha, mintha ilyenkor is elvárná, hogy ha nem is én hibáztam, majd felhívom és majd én kérek elnézést. Hát egy fenét, azt lesheti, mert most leszarom, az ő kis hülyeségeivel fel tud hívni, de ilyen dolog miatt soha.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése