2011. június 14., kedd

Meglepő dolgok...

Hallgatom a tévét, és mit hallok? Egy férfi elvesztette a fényképezőgépét a Bakonyban, de egy szintén arra túrázó férfi megtalálta, feltöltött képet a netre, és kérte, aki ismeri a képen szereplő férfit, jelentkezzen, mert azé lehet nagy bizonnyal a gép. Kb. ez volt az, ahol csak álltam, és néztem, hogy jééé, vannak még ilyen emberek? Mármint oké, ha valamit találnék, én is megkeresném a tulajt ilyen esetben, mert egy fényképezőn vannak olyan képek, amik neki sokat jelentenek, én meg egy delete-gombbal kitörölhetném, mert számomra semmi értéke. De mégis, magamból indulok ki, hogy én is örülnék, ha elhagynám, és visszakerülne hozzám, mert a rajta szereplő képek élmények egyben, amiket nem lehet megismételni soha. De örömmel töltött el, hogy lám, vannak még rendes emberek, és minden nap van valami új a nap alatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése