2013. november 23., szombat

Csak úgy, ha már fent vagyok ilyen későn :)




 

A napokban volt szerencsém ehhez a számhoz, és elsőre beleszerettem, hallottam már korában más számot is tőle, és a hangja bámulatos. Igaz a lassúsága miatt kicsit depresszív hangulata van, de a hangját imádom, tiszta és kellemes, ringató, amikor ezt a számot hallgattam, a vége felé tiszta libabőr lettem tőle :)

Egy másik kedvencem számom a következő, ehhez is mostanában volt szerencsém:


Egyszerűen imádom, tele van életenergiával, ez az a ritmus, amire muszáj feljebb tekerni a hangerőt és önfeledten pörögni és ugrálni körbe-körbe mint a gyerekek :)

És a záró a mai napra egy elektronikusabb-zúzósabb, ennek az együttesnek ahány számát hallottam, mindegyik napokig ment a fejemben végtelenítve :)

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése